הפרויקטים שלנו

גם כשנדמה שאמרו כבר הכל, אנחנו יודעים ליצור סיפורים תקשורתיים מרתקים בשביל המותגים שלנו – ביחסי הציבור הרגילים ובמדיה החברתית באינטרנט.

יחסי ציבור: בואו להכיר את המחלקה

ניו מדיה: בואו להכיר את המחלקה

INTIMA: המסע אל החזייה המושלמת כשהתחלנו לעבוד עם חברת אינטימה במחלקת הניו מדיה גילינו דבר מדהים: רוב הנשים בארץ הולכות עם חזייה לא מתאימה. לכן השקנו אפליקציית וידיאו אינטראקטיבית בהנחיית דוגמנית שמלמדת כמה תרגילים פשוטים כיצד לבחור חזייה מתאימה. בזכות המבצע הצטרפו בתוך זמן קצר כ-15,000 גולשות לעמוד, ואלפים הגיעו לחנויות על מנת לקבל ייעוץ ומתנה.
דוסי שיק - הפקת אופנה בידיעות אחרונות הסרט הישראלי
עושים שבת עם ד"ר פישר כשמייצגים חברה גדולה, המוצרים עצמם הם רק חלק קטן מהעבודה. כאן ד"ר אלי פישר האיש והאגדה חולק עם הקוראים את התוכניות שלו לשישי-שבת.(פורסם בממון, ידיעות אחרונות)
מעצבי העיר 2010: עץ המשאלות בפייסבוק לקראת אירוע מעצבי העיר 2010 הוחלט לקיים את רוב פעילות הקידום בפייסבוק, בניהול מחלקת הניו מדיה שלנו. על מנת להניע אלפי נשים לפעולה ולהביא אותן לאירוע הגינו קמפיין פשוט במיוחד: הגולשות הוזמנו להדפיס קופון שבעזרתו יוכלו לקטוף מעטפה מעץ המשאלות שהצבנו במתחם – וכך לקבל הזדמנות לזכות בכסף לבזבוזים באירוע. בתוך חודש יותר מ-20,000 גולשות הצטרפו לעמוד, ואלפים מהן השתרכו בתור מול העץ במתחם עצמו.
מתחם התחנה: ההשקה השקת מתחם התחנה בתל אביב, בניהולנו, היה מהאירועים התקשורתיים הבולטים והמדוברים ביותר – עם עשרות כתבות והתייחסויות בכל אמצעי התקשורת: מההיסטוריה של המקום, דרך המותגים המתארחים בו ועד הפיכתו למעוז הלייף-סטייל של תל אביב.(פורסם בידיעות אחרונות)
Cala: יש לך תוכנת צייר? את ציירת! אנשים אוהבים ליצור. הם רק צריכים במה ראויה ואתגר מגרה. בקמפיין הפייסבוק של רשת האופנה הטרנדית Cala, המטופלת במחלקת הניו מדיה שלנו, הזמנו את הגולשות לקחת תצלומי פריטים של המותג ולצייר סביבם בעזרת תוכנת הצייר במחשב. גם אנחנו נדהמנו לצפות במאות הציורים היפהפיים שהגיעו (מהם עשינו מיני-תערוכה בסוף), ובחדוות היצירה של אלפי הגולשות החדשות שנכנסו למערכת יחסים הדוקה עם המותג
טורנובסקי: נמרים של נייר משפחת טורנובסקי, הבעלים של אימפריית מוצרי הנייר הבינלאומית, נחשפת לעומק – ובמקביל מחזקת את המותג שלה.(פורסם במגזין את)
כיסים: 2,500 נשים מעצבות תיק אחד אין דבר שישווה למערכת היחסים שנרקמת בין אדם לבין התיק שלו. בעמוד הפייסבוק של מותג התיקים היוקרתי "כיסים" יצרנו קמפיין ייחודי על מנת לשפר את הקשר הזה (ואת הקשר של קהל היעד למותג). בעזרת הצבעה שבועית הזמנו את הגולשות להשתתף ביצירת תיק לקולקציית הקיץ: הן בחרו את גודל התיק, צבעו, אורך הידיות ואפילו את החלוקה הפנימית. בסוף הקמפיין התיק נמכר בחנויות (בהנחה לחברות בפייסבוק) ואלפי נשים הפכו לחלק בלתי נפרד מהקהילה שנטוותה סביב כיסים.
מאפיית לחמים: זה תופח מהר אורי שפט, הבעלים של מאפיית לחמים המטופלת במשרדנו, הפך בזמן קצר למוביל דעת קהל בתחום הקולינרי. כאן באחת מתוך עשרות כתבות על האופה המדהים בעיר.(פורסם במוסף הארץ)
שופוני: אירוע שנתי למכירת נעלי מעצבים שופוני הוא אירוע שנתי למכירת נעלי מעצבים המתקיים בתל אביב. למרות המקומיות שלו, בטיפול נכון הוא מצליח לכבוש כמה עמודים במוסף "הארץ". טוב, מי יכול להגיד לא לנעליים מדהימות?(פורסם במוסף הארץ)
מאפיית לחמים: ככה הופכים אנשים רגילים למכורים אחת הבעיות המוכרות לכל מי שעובד במשרד היא משבר הסוכר שאחרי ארוחת הצהריים. אז חייבים משהו מתוק. לכן השקנו את ניידת החירום של מאפיית לחמים. במסגרת קמפיין הפייסבוק שערכנו למותג, בכל יום פרסמנו שלל מאפים מגרים בעמוד הפייסבוק. הגולשים ששלחו את קריאת המצוקה המשכנעת ביותר – זכו בביקור מצולם היישר במשרדם. ככה גורמים לאנשים להתמכר :-)
אחיות, היכנסו למיטה! סיסטרס היא בוטיק לצעצועי מין לנשים. זהו נושא סקסי למדי, אך לא קל לקדם אותו בתקשורת המיינסטרים. דרכו של הוויברטור אל דפי העיתון מצריכה לא מעט אומץ ויצירתיות: כאן זוג היזמיות מספרות על עצמן וכיצד התאהבו בצעצועים.(פורסם במעריב)
כדי לראות את זה, שימו משקפיים קלוד סמואל הוא האיש שעומד מאחורי המותג היוקרתי של בוטיק המשקפיים. כדי לכבוש עמודים מרכזיים במוסף כלכליסט שכנענו אותו לפתוח לראשונה את אוסף המשקפיים המדהים שלו לציבור.(פורסם במוסף כלכליסט)
מחווה לקהילה הגאה בעקבות הפיגוע בבר נוער של הקהילה הגאה בתל אביב, יזמנו מחווה להבעת הצער והזעזוע של עולם האופנה: מיטב המעצבים בארץ ושלל סלבריטאים צולמו בהתנדבות להפקת אופנה.(פורסם ב"לאשה" וב-Ynet)
יש מעצב באולם? כששפעת החזירים הפחידה את העולם, הבנו שנולד פריט אופנתי חדש: מסכה לפנים. גייסנו את המעצבים שלנו ליצור מסכות מעוצבות. והתוצאה לפניכם.(פורסם בידיעות אחרונות)
מלבישים את מיס פיגי לרגל 20 שנה למותו של ג
קרוקס מעצבים כשנעלי הקרוקס השתלטו על העולם והיה נדמה שאין מפלט מהכיעור, גייסנו את מעצבי המשרד להפקת אופנה מיוחדת שנתנה לנעליים את הטאץ
כאן אני מקבל השראה כדי להפוך למוביל דעת קהל, אנו מאמנים שמעצב לא צריך להסתפק רק בקולקציות. המעצבים שלנו נחשפים בתקשורת כשהם מבשלים, מאיירים, עושים ג
תל אביב שלי המעצבים שאנו מייצגים יודעים לצייר. לרגל 100 שנה לתל אביב יזמנו כתבה שבה הם איירו מהי תל אביב עבורם.(פורסם בסגנון, מעריב)

INTIMA: המסע אל החזייה המושלמת

כשהתחלנו לעבוד עם חברת אינטימה במחלקת הניו מדיה גילינו דבר מדהים: רוב הנשים בארץ הולכות עם חזייה לא מתאימה. לכן השקנו אפליקציית וידיאו אינטראקטיבית בהנחיית דוגמנית שמלמדת כמה תרגילים פשוטים כיצד לבחור חזייה מתאימה. בזכות המבצע הצטרפו בתוך זמן קצר כ-15,000 גולשות לעמוד, ואלפים הגיעו לחנויות על מנת לקבל ייעוץ ומתנה.

דוסי שיק - הפקת אופנה בידיעות אחרונות

הסרט הישראלי 'למלא את החלל' נתן לנו השראה להפיק, עבור ידיעות אחרונות הפקת אופנה בסגנון דוסי שיק.

עושים שבת עם ד"ר פישר

כשמייצגים חברה גדולה, המוצרים עצמם הם רק חלק קטן מהעבודה. כאן ד"ר אלי פישר האיש והאגדה חולק עם הקוראים את התוכניות שלו לשישי-שבת.(פורסם בממון, ידיעות אחרונות)

מעצבי העיר 2010: עץ המשאלות בפייסבוק

לקראת אירוע מעצבי העיר 2010 הוחלט לקיים את רוב פעילות הקידום בפייסבוק, בניהול מחלקת הניו מדיה שלנו. על מנת להניע אלפי נשים לפעולה ולהביא אותן לאירוע הגינו קמפיין פשוט במיוחד: הגולשות הוזמנו להדפיס קופון שבעזרתו יוכלו לקטוף מעטפה מעץ המשאלות שהצבנו במתחם – וכך לקבל הזדמנות לזכות בכסף לבזבוזים באירוע. בתוך חודש יותר מ-20,000 גולשות הצטרפו לעמוד, ואלפים מהן השתרכו בתור מול העץ במתחם עצמו.

מתחם התחנה: ההשקה

השקת מתחם התחנה בתל אביב, בניהולנו, היה מהאירועים התקשורתיים הבולטים והמדוברים ביותר – עם עשרות כתבות והתייחסויות בכל אמצעי התקשורת: מההיסטוריה של המקום, דרך המותגים המתארחים בו ועד הפיכתו למעוז הלייף-סטייל של תל אביב.(פורסם בידיעות אחרונות)

Cala: יש לך תוכנת צייר? את ציירת!

אנשים אוהבים ליצור. הם רק צריכים במה ראויה ואתגר מגרה. בקמפיין הפייסבוק של רשת האופנה הטרנדית Cala, המטופלת במחלקת הניו מדיה שלנו, הזמנו את הגולשות לקחת תצלומי פריטים של המותג ולצייר סביבם בעזרת תוכנת הצייר במחשב. גם אנחנו נדהמנו לצפות במאות הציורים היפהפיים שהגיעו (מהם עשינו מיני-תערוכה בסוף), ובחדוות היצירה של אלפי הגולשות החדשות שנכנסו למערכת יחסים הדוקה עם המותג

טורנובסקי: נמרים של נייר

משפחת טורנובסקי, הבעלים של אימפריית מוצרי הנייר הבינלאומית, נחשפת לעומק – ובמקביל מחזקת את המותג שלה.(פורסם במגזין את)

כיסים: 2,500 נשים מעצבות תיק אחד

אין דבר שישווה למערכת היחסים שנרקמת בין אדם לבין התיק שלו. בעמוד הפייסבוק של מותג התיקים היוקרתי "כיסים" יצרנו קמפיין ייחודי על מנת לשפר את הקשר הזה (ואת הקשר של קהל היעד למותג). בעזרת הצבעה שבועית הזמנו את הגולשות להשתתף ביצירת תיק לקולקציית הקיץ: הן בחרו את גודל התיק, צבעו, אורך הידיות ואפילו את החלוקה הפנימית. בסוף הקמפיין התיק נמכר בחנויות (בהנחה לחברות בפייסבוק) ואלפי נשים הפכו לחלק בלתי נפרד מהקהילה שנטוותה סביב כיסים.

מאפיית לחמים: זה תופח מהר

אורי שפט, הבעלים של מאפיית לחמים המטופלת במשרדנו, הפך בזמן קצר למוביל דעת קהל בתחום הקולינרי. כאן באחת מתוך עשרות כתבות על האופה המדהים בעיר.(פורסם במוסף הארץ)

שופוני: אירוע שנתי למכירת נעלי מעצבים

שופוני הוא אירוע שנתי למכירת נעלי מעצבים המתקיים בתל אביב. למרות המקומיות שלו, בטיפול נכון הוא מצליח לכבוש כמה עמודים במוסף "הארץ". טוב, מי יכול להגיד לא לנעליים מדהימות?(פורסם במוסף הארץ)

מאפיית לחמים: ככה הופכים אנשים רגילים למכורים

אחת הבעיות המוכרות לכל מי שעובד במשרד היא משבר הסוכר שאחרי ארוחת הצהריים. אז חייבים משהו מתוק. לכן השקנו את ניידת החירום של מאפיית לחמים. במסגרת קמפיין הפייסבוק שערכנו למותג, בכל יום פרסמנו שלל מאפים מגרים בעמוד הפייסבוק. הגולשים ששלחו את קריאת המצוקה המשכנעת ביותר – זכו בביקור מצולם היישר במשרדם. ככה גורמים לאנשים להתמכר :-)

אחיות, היכנסו למיטה!

סיסטרס היא בוטיק לצעצועי מין לנשים. זהו נושא סקסי למדי, אך לא קל לקדם אותו בתקשורת המיינסטרים. דרכו של הוויברטור אל דפי העיתון מצריכה לא מעט אומץ ויצירתיות: כאן זוג היזמיות מספרות על עצמן וכיצד התאהבו בצעצועים.(פורסם במעריב)

כדי לראות את זה, שימו משקפיים

קלוד סמואל הוא האיש שעומד מאחורי המותג היוקרתי של בוטיק המשקפיים. כדי לכבוש עמודים מרכזיים במוסף כלכליסט שכנענו אותו לפתוח לראשונה את אוסף המשקפיים המדהים שלו לציבור.(פורסם במוסף כלכליסט)

מחווה לקהילה הגאה

בעקבות הפיגוע בבר נוער של הקהילה הגאה בתל אביב, יזמנו מחווה להבעת הצער והזעזוע של עולם האופנה: מיטב המעצבים בארץ ושלל סלבריטאים צולמו בהתנדבות להפקת אופנה.(פורסם ב"לאשה" וב-Ynet)

יש מעצב באולם?

כששפעת החזירים הפחידה את העולם, הבנו שנולד פריט אופנתי חדש: מסכה לפנים. גייסנו את המעצבים שלנו ליצור מסכות מעוצבות. והתוצאה לפניכם.(פורסם בידיעות אחרונות)

מלבישים את מיס פיגי

לרגל 20 שנה למותו של ג'ים הנסון, יוצר החבובות, יזמנו הפקת אופנה שבה הולבשה מיספיגיבבבגדים מקוריים של מעצביהמשרד. היא נראתה מדהים, אגב.(פורסם בסגנון מעריב)

קרוקס מעצבים

כשנעלי הקרוקס השתלטו על העולם והיה נדמה שאין מפלט מהכיעור, גייסנו את מעצבי המשרד להפקת אופנה מיוחדת שנתנה לנעליים את הטאץ' הנכון.(פורסם בידיעות אחרונות)

כאן אני מקבל השראה

כדי להפוך למוביל דעת קהל, אנו מאמנים שמעצב לא צריך להסתפק רק בקולקציות. המעצבים שלנו נחשפים בתקשורת כשהם מבשלים, מאיירים, עושים ג'וגינג – ובמקרה הזה חושפים את החדר שבו הם מקבלים השראה.(פורסם בסגנון, מעריב)

תל אביב שלי

המעצבים שאנו מייצגים יודעים לצייר. לרגל 100 שנה לתל אביב יזמנו כתבה שבה הם איירו מהי תל אביב עבורם.(פורסם בסגנון, מעריב)

רוני ארנון תקשורת – יחסי ציבור וניו מדיה
פרופסור שור 27 , תל אביב 6296130
טלפון: 03-5299985
פקס: 03-5299986
אי-מייל: pr@roniarnon.co.il



אתר אינטרנט: איתי נוי ומאור צבר